پایگاه بسیج امام حسن عسکری (ع)

مسجد امام حسن عسکری (ع)-تهران-فلکه دوم صادقیه-بلوار فردوس-خیابان شهید سلیمی جهرمی جنوبی 09393047690

۱۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

کلاس آموزشی گشت عملیاتی و ایست و بازرسی

کلاس آموزشی گشت عملیاتی و ایست و بازرسی باهدف حفظ آمادگی بیشتر نیروها برگزار می شود . دراین کلاس که چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود ، مسائل و نکات مرتبط با ایست و بازرسی و گشت عملیاتی بیان شده و در پایان کلاس نیز مسابقه باز و بسته نمودن اسلحه بین نیروها صورت خواهد گرفت .

۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۱:۰۰ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

مبعث پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله

بعثت و فرود آمدن جبرییل در حرا، بازگشایی راه های آسمان به حریم بسته انسان است. خداوند، بانگ بیدار باش را از سر رحمت بیکران خود به صدا درآورده است. این سروش ایزدی بر بال جبرییل فرود آمد و از حنجره پاک محمد صلی الله علیه و آله بر زمین منتشر گردید.

*ادامه مطلب را از دست ندهید*

ادامه مطلب...
۲۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۹:۳۰ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

شهادت امام موسی کاظم(ع)

درباره حبس امام موسی (ع) به دست هارون الرشید شیخ مفید در ارشاد روایت می کند که علت گرفتاری و زندانی شدن امام، یحیی بن خالد بن بر مک بوده است زیرا هارون فرزند خود امین را به یکی از مقربان خود به امام جعفربن محمد ابن اشعث که مدتی هم والی خراسان بوده است سپرده بود و یحیی بن خالد بیم آن را داشت که اگر خلافت به امین برسد جعفربن محمد را همه کاره دستگاه خلافت سازد و یحیی و بر مکیان از مقام خود بیفتند.

*ادامه مطلب را از دست ندهید*

ادامه مطلب...
۲۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۹:۳۰ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

نظارت ستادی و ارزیابی سطح عملکرد پایگاه خاتم الانبیاء (ص)

نظارت ستادی و ارزیابی سطح عملکرد پایگاه خاتم الانبیاء (ص) از طرف ناظرین حوزه بر فعالیت های معاونت های اداری و پشتیبانی، فاوا دفتر فرماندهی، بازرسی، تعلیم و تربیت، جهادی و فرهنگی انجام شد.


برای مشاهده تصاویر روی تصویر فوق کلیک نمائید

۲۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۱:۰۷ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

مراسم عزاداری شهادت امام موسی کاظم (ع)

مراسم شب شهادت امام موسی کاظم (ع) با حضور نمازگزاران و بسیجیان پایگاه بسیج خاتم الانبیاء (ص) با سخنرانی حجت الاسلام ولمسلمین مصطفی دهستانی و روضه خوانی مداحان اهل بیت در محل مسجد جامع بعثت اکباتان برگزار شد.


برای مشاهده تصاویر روی تصویر فوق کلیک نمائید
۲۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۱:۰۵ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

ابلاغیه رئیس مجلس به حجت‌الاسلام روحانی

قانون حمایت از آمران به معروف به دولت ابلاغ شد/متن کامل قانون و ابلاغیه در ادامه مطلب

طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر تیرماه سال ۹۳ از سوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد و کلیات آن در ۱۶ مهر همان سال در صحن بهارستان به تصویب رسید. پس از تصویب کلیات این طرح، بررسی جزییات آن در صحن مجلس کلید خورد و سپس ایرادات شورای نگهبان به این طرح از سوی وکلای ملت رفع شد. شورای نگهبان نیز در تاریخ ۲ اردیبهشت‌ماه سال جاری این طرح مهم را تایید کرد و در روز 9 اردیبهشت توسط رئیس مجلس، قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر برای اجرا به دولت ابلاغ شد.

* به تمامی بندها و ماده و تبصره های ذکر شده به دقت توجه کنید *

ادامه مطلب...
۲۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۳۶ ۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

مراسم عزاداری شهادت امام موسی کاظم (ع) در شهرک اکباتان

به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) و به همت بسیجیان این پایگاه و مسجد جامع بعثت شهرک اکباتان ، مومنین خداجوی در ماتم این امام همام عزاداری و سوگواری می کنند . این مراسم عزاداری چهارشنبه شب پس از نماز مغرب و عشاء باسخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دهستانی و روضه خوانی مداحان اهل بیت در مسجد بعثت برگزار می شود.

۲۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۴۸ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

حجامت بهاره

باتلاش بسیجیان این پایگاه حجامت بهاره که اختصاصاٌ در اردیبهشت ماه توصیه شده است ، روز دوشنبه هفته جاری از ساعت 18 الی 21 در مسجد جامع بعثت انجام خواهد شد . متقاضیان می توانند جهت ثبت نام به دفتر مسجد بعثت مراجعه نمایند .

۲۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۰:۵۶ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

جلسه ائمه جماعات ناحیه شهید مطهری

چهارشنبه شب گذشته ائمه جماعات ناحیه شهید مطهری با حضور در مسجد جامع بعثت ، جلسه ماهیانه خود را برگزار کردند . در این جلسه که فرمانده پایگاه بسیج خاتم الانبیاء(ص) نیز حضور داشت ، حجت الاسلام والمسلمین نظری امام جماعت مسجد جامع بعثت ، حجت الاسلام والمسلمین میرشاه ولد رئیس ناحیه شهید مطهری و جمعی از حاضرین به سخنرانی و تحلیل و بررسی مسایل سیاسی روز و امور مربوط به مساجد پرداختند .

۲۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۰:۵۱ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

مسجد جامع بعثت میزبان شهدای گمنام شد

همزمان با آخرین روز ایام البیض ، مسجد جامع بعثت میزبان دو شهید گمنام بود.
افزودن تصویر از فضای اختصاصی
برای مشاهده تصاویر روی تصویر فوق کلیک نمائید
۲۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۰:۵۰ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

حضور امام جماعت مسجد جامع بعثت در بین معتکفین

در دومین شب اعتکاف در مسجد جامع بعثت شهرک اکباتان ، حجت الاسلام و المسلمین نظری امام جماعت این مسجد در بین معتکفین حاضر شد و به گفتگو پرداخت . در این گفت و گوی صمیمی ، معتکفین ضمن تشکر از برگزاری برنامه های معنوی در این ایام ، نکاتی را درخصوص انجام هرچه بهتر مراسم عنوان کردند . حجت الاسلام والمسلمین نظری نیز با توصیه معتکفین به اخلاص ، از همه آنها تشکر نمود .


برای مشاهده تصاویر روی تصویر فوق کلیک نمائید

۲۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۰:۴۷ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

بازدید فرمانده ناحیه از پایگاه بسیج خاتم الانبیاء (ص)

سرگرد جواد عبیری فرمانده ناحیه قدس بعد از اقامه نماز جماعت در مسجد بعثت شهرک اکباتان از پایگاه بسیج خاتم الانبیاء (ص) حوزه 121 صابر بازدید کرد .


برای مشاهده تصاویر روی تصویر فوق کلیک نمائید

۱۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۳۶ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم