پایگاه بسیج امام حسن عسکری (ع)

مسجد امام حسن عسکری (ع)-تهران-فلکه دوم صادقیه-بلوار فردوس-خیابان شهید سلیمی جهرمی جنوبی 09393047690

۲۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

طرح عجیب روزنامه آرمان در مورد شهدای غواص !

انتشار کاریکاتوری درباره شهدای غواص در روزنامه آرمان موجب شکل‌گیری اعتراض‌هایی در شبکه‌های اجتماعی علیه این روزنامه شده است.

در این کاریکاتور که بلافاصله بعد از چاپ روزنامه در شبکه‌های اجتماعی پخش شد و مورد اعتراض قرار گرفت، شهدای غواص به تصویر کشیده شده به‌صورت برهنه رو به آسمان در حال پرواز هستند؛ دستان بسته این شهدای غواص برهنه (با پوزش از مخاطبان) روی عورتشان قرار دارد و بال‌های آنها یادآور پر پرنده "کرکس" است!یکی از جدی‌ترین اعتراض‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی به این کاریکاتور، اختصاص پر کرکس به‌عنوان بال پرواز برای این غواصان است. برخی کاربران این اقدام را کنایه به روایت‌های متواتر درباره آسمانی بودن شهدا دانستند. همچنین برخی دیگر از کاربران از انتشار تصویر برهنه و توهین آمیز از شهید ابراز نگرانی کردند.

اما توضیحات مدیر‌مسئول روزنامه آرمان درباره طرح شهدای غواص را در ادامه مطلب میتوانید بخوانید

ادامه مطلب...
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۰۷ ۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

جلسه شورای پایگاه در جوار مزار شهید گمنام

چهارشنبه شب همزمان با شب اول ماه مبارک رمضان ، اعضای شورای این پایگاه در جوار شهید گمنام شهرک اکباتان جلسه خود را برگزار کردند . در این جلسه که ابتدا با صرف افطار آغاز شد ، فرماندهی پایگاه با تبیین مسایل اخیر خارجی و داخلی مطالبی را عنوان کرد و در ادامه برنامه های ماه مبارک رمضان به تصویب اکثریت شورا رسید . در پایان نیز قطعه فیلمی از مجاهدت رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس پخش شد .


برای مشاهده تصاویر روی تصویر فوق کلیک نمائید

۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۵ ۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

جنگ نرم در دنیای امروزی

در جنگ نرم بسیاری از خصوصیات جنگ‌های سنتی دیده نمی‌شود نه از نبرد سرنوشت‌ساز خبری است و نه از همگون‌سازی جنگ، بلکه بیشتر به سوی ناهمگونی جنگ حرکت دارند و مدت زمان جنگ نیز طولانی است؛ طرفین درگیر در جنگ تمایلی به پایان دادن به جنگ ندارند، زیرا جنگ برای آنها تبدیل به منبع درآمد شده است؛ یعنی جنگ سودآور شده و با سودآوری جنگ، سوداگران نیز به میدان قدم گذاشته‌اند تا از طریق این جنگ‌ها به مقام‌هایی دست یابند و یا اینکه حکومتی در منطقه مورد نظر خود، تشکیل دهند؛ برای همین از همه راه‌های قانونی و غیرقانونی استفاده می‌کنند؛ از قاچاق انسان گرفته تا تجارت مواد مخدر و فروش منابع زیرزمینی منطقه تحت اختیار خود و همچنین جذب سربازان نوجوان که به مهم‌ترین عامل خشونت در این جنگ‌ها تبدیل شده‌اند؛ گفتنی است، همه این عوامل باعث کم‌هزینه شدن جنگ‌های نوین گردیده است.


ادامه مطلب...
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۷ ۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

اذعان رژیم صهیونیستی به قدرت سایبری ایران

رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به توان بالای سایبری ایران، از تصمیم این رژیم مبنی بر تشکیل یک مرکز ویژه سایبری برای مقابله با ایران خبر داد.تمام دستگاه های مرتبط با امنیت ملی رژیم صهیونیستی اتفاق نظر دارند هرگونه جنگی الکترونیکی که علیه این رژیم انجام می شود، خسارات استراتژیک قابل توجهی را به این رژیم تحمیل می کند؛ به ویژه آنکه جنگ الکترونیکی از دستاوردهای انقلاب فناوری اطلاعات و اینترنت است.


متن کامل در ادامه مطب
ادامه مطلب...
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۲۵ ۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

مجموعه توصیه های مهم در ماه مبارک رمضان

شما میتوانید مجموعه توصیه های سلامتی مهم در ماه مبارک رمضان را در ادامه مطلب مشاهده کنید. این راهنمایی ها میتواند به روزه داران بسیار کمک کند.


این مطلب را از دست ندهید
ادامه مطلب...
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۰۲:۱۷ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

معنای بند میم وصیت نامه امام (ره)

یکی از موضوعاتی که مستمسک برخی از رفتارهای «خارج از چارچوب قانون» در جامعه شده است، استناد به «بند میم وصیت نامه امام» است.


حضرت امام در وصیت نامه خود در این فراز به مردم و جوانان حزب اللهی توصیه می کنند در صورت کوتاهی دستگاه های مربوطه، خودشان از انجام این امور جلوگیری کنند.(1) برای فهم دقیق تر از این توصیه باید به نکاتی توجه داشت که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

ادامه مطلب...
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۰۲:۰۰ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

ویژه ماه رمضان؛ آثار و برکات روزه داری

در اینفوگرافی زیر آثار و برکات روزه داری را مرور میکنید ، دیدن این تصویر در اندازه واقعی پیشنهاد میشود

برای دیدن تصویر واقعی و اندازه اصلی روی عکس کلیک کنید
۲۸ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۲۴ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

زندگی به سبک امام خمینی(ره)

عروسی در ماه مبارک رمضان

در حالی که رسم نیست در ماه رمضان ازدواج کنند، اما عروسی ما در ماه رمضان بود. آنقدر امام به درسشان مقید بودند که حتی برای ازدواجشان حاضر به تعطیل کردن درس نبود و می‌گفتند چون ماه رمضان درس‌های حوزه تعطیل است وقت مناسبی برای عروسی ماست

ادامه مطلب...
۲۸ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۱۱ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

سبک زندگی بسیجی

پوستر سبک زندگی بسیجی  برگرفته شده از cherik.blog.irv

برای دیدن تصویر در اندازه واقعی برروی عکس کلیک کنید


۲۸ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۰۱ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

فراخوان شرکت نیروهای پایگاه خاتم الانبیاء(ص) در مراسم تشییع پیکر 175 شهید غواص

بسیجیان پایگاه خاتم الانبیاء (ص) به بدرقه شهدای مظلوم غواص می‌روند.سه‌شنبه ۲۶ خرداد ماه ، ساعت 15 از مقابل پایگاه به سمت میدان بهارستان تا معراج الشهدای تهران واقع در خیابان بهشت وعده حضور در فراخوان پایگاه خاتم الانبیاء است. مسیر تشییع پیکر شهدای گرانقدرمان از میدان بهارستان، مقابل درب غربی مجلس شورای اسلامی، خیابان شهید مصطفی خمینی، چهار راه سرچشمه، خیابان امیر کبیر، میدان امام خمینی (ره)، خیابان امام خمینی (ره)، خیابان شهید فیاض بخش، خیابان وحدت اسلامی، خیابان بهشت به سمت معراج شهدا خواهد بود.

روز28 اردیبهشت سالجاری پیکر 270 شهید از مرز شلمچه وارد ایران شد. 175 تن از این شهداء، غواصانی بودند که در عملیات کربلای چهار حضور داشتند و با دستان بسته زنده به‌گور شده بودند.


برای مشاهده تصویر مسیر تشییع پیکر شهدا برروی عکس بالا واندازه واقعی کلیک کنید

۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۴۱ ۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

اردوی ورزشی ، تفریحی پینت بال

معاونت تربیت بدنی این پایگاه با هدف تقدیر و تشکر از نیروهای حلقه های صالحین در برنامه های سه ماهه نخست سال 94 اردوی ورزشی تفریحی پینت بال را برگزار کرد. این اردو  روز جمعه ساعت 8 الی 11 صبح در مجموعه ورزشی رازی که وسیع ترین زمین پینت بال تهران را در اختیار دارد برگزار شد و دو تیم از نیروهای پایگاه تشکیل شد که با یکدیگر مسابقه برگزار کردند .


برای مشاهده تصاویر روی تصویر فوق کلیک نمائید

۲۵ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۹ ۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

نشست بصیرتی مسجد

باتلاش معاونت فرهنگی این پایگاه همزمان با هفته تکریم مساجد ، نشست بصیرتی مسجد ، زمینه ساز همدلی و هم زبانی دولت و مردم برگزار شد . در این نشست که نمازگزاران و بسیجیان در آن حضور داشتند ، حجت الاسلام والمسلمین نظری امام جماعت مسجد جامع بعثت شهرک اکباتان با بیان موضوعات و مسایل مرتبط ، سخنرانی کرد .


برای مشاهده تصاویر روی تصویر فوق کلیک نمائید


همچنین در نشست بصیرتی،درمورد مسجد مرکز رشد فضایل اخلاقی و ترویج سبک زندگی اسلامی  از زبان حجت الاسلام والمسلمین کیان فرد نکاتی ذکر شد.



برای مشاهده تصاویر روی تصویر فوق کلیک نمائید

۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۲ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

نشست بصیرتی مسجد ، امربه معروف و نهی از منکر

معاونت فرهنگی این پایگاه همزمان با هفته تکریم مساجد ، نشست بصیرت افزائی مسجد ، امربه معروف و نهی از منکر را برگزار می کند . در این نشست که روز شنبه 23 خردادماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع بعثت شهرک اکباتان برگزار می شود ، حجت الاسلام والمسلمین حیدری مسئول قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر ناحیه قدس سخنرانی می کند .

۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۰ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

ورزش پرنشاط و رزمی پینت بال

باهدف تقدیر از اعضای حلقه های صالحین برگزار می شود
معاونت تربیت بدنی این پایگاه با هدف تقدیر و تشکر از نیروهای حلقه های صالحین در برنامه های سه ماهه نخست سال 94 اردوی ورزشی تفریحی پینت بال را برگزار می کند. این اردو  روز جمعه ساعت 8 الی 11 صبح در مجموعه ورزشی رازی که وسیع ترین زمین پینت بال تهران را در اختیار دارد برگزار می شود .
    
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۸ ۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

با شیوخ خائن عراقی بیشتر آشنا شوید، بیعت شکنی با مردم و بیعت با شیطان ...

شماری از شیوخ خائن قبایل فلوجه و گرمه عراق با ابوبکر بغدادی، خلیفه خودخوانده گروهک تروریستی داعش بیعت کردند.
در این جلسه شیوخ قبایل دو منطقه فلوجه و گرمه واقع در استان الانبار عراق طی بیانیه‌ای مشترک، بیعت با داعش را پذیرفتند.قبایل خائن عراقی با هدف مبارزه با ارتش و نیروهای مردمی عراق از داعش درخواست سلاح کرده‌اند.
نیروهای داعش با حضور در نشست سران قبایل، یک اسیر کرد را به مناسبت این مراسم ننگین اعدام کردند!
خیانت شماری از سران و شیوخ قبائل عراقی با داعش طی یکسال اخیر یکی از عوامل اصلی پیشروی این گروهک در خاک عراق و انجام جنایات ضد بشری بوده است.

بیعت شیوخ خائن عراقی با داعش + عکس‎

برای دیدن گزارش کامل بر روی تصویر فوق کلیک کنید


۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۳۶ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

جشن بزرگ منتظران ظهور در شهرک اکباتان

جشن بزرگ منتظران ظهور با تلاش بسیجیان پایگاه خاتم الانبیاء(ص) شهرک اکباتان برگزار شد.
شما میتوانید با کلیک برروی تصاویر زیر عکس های زیبای این ضیافت مبارک و باشکوه (با عکاسی ابوالفضل ملک خسروی) را مشاهده کنید.


برای مشاهده گزارش تصویری 1 بر روی تصویر فوق کلیک نمائید


برای مشاهده گزارش تصویری 2 بر روی تصویر فوق کلیک نمائید
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۸ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

باتلاش بسیجیان پایگاه خاتم الانبیاء(ص) جشن بزرگ منتظران ظهور برگزار شد

همزمان با شب ولادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) جشن بزرگ منتظران ظهور با همکاری مسجد جامع بعثت ، شهرداری ناحیه 6 منطقه 5 ، سرای محله اکباتان  و پایگاه بسیج قدر در فاز یک شهرک اکباتان برگزار شد . دراین برنامه که مسئولین محلی نیز حضور داشتند برنامه های متنوعی از قبیل اجرای تواشیح ، برنامه تقلید صدا ، سخنرانی ، انجام مسابقه ، تک خوانی خواننده چنگیز حبیبیان و توزیع کیک انجام شد که مورد استقبال کم نظیر اهالی فاز یک شهرک اکباتان قرار گرفت . همچنین غرفه های کاردستی کودکان و خطاطی نیز در کنار این جشن برپا شد .

۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۲ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

حمله «داعش» به ایران جدی است؟

اخیرا تحرکات گروه تروریستی - آمریکایی «داعش» در منطقه پُررنگ شده و با حمایت برخی کشورها از جمله آمریکا، انگلیس، عربستان، ترکیه، قطر ... و البته با خیانت برخی مسئولان عراقی توانسته‌اند، به موفقیت‌های موقت دست یابند.

تغییر موازنه تحرکات «داعش» که از سوی آمریکا هدایت می‌شود، منجر به آن شد که مسئولان ارشد جمهوری اسلامی ایران بار دیگر به گردانندگان گروهک وحشی «داعش» هشدار دهند که جریانات منطقه را به خوبی زیر نظر دارند.

ادامه مطلب...
۱۱ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۰۰ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

حرم امام خمینی باشکوه ترین مقبره دنیا شناخته شد

دویچه وله در گزارشی تصویری به ساخت و توسعه حرم امام خمینی پرداخته است و مدعی شده است که حرم بنیان گذار انقلاب اسلامی گران قیمت ترین مقبره جهان است.

 امام خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی وقتی وارد ایران شد گفت که "طلبه‌ای بیش نیستم"، اما به او لقب امام داده شد. او بر ساده‌زیستی اصرار داشت و می‌گفت "یک موی کوخ نشینان" را به "همه کاخ نشینان" ترجیح می‌دهد.
روزنامه اطلاعات در سال ۱۳۷۱ نوشت: «مرقد و مصلای امام خمینی در بهشت زهرا بنایی شامل ۶۰۰ هزار متر مربع بنای سر پوشیده، مساحت مسقفی بطول یک کیلومتر و عرض بیش از نیم کیلومتر است که نظیر آن در هیچ یک از دیگر بناهای مذهبی جهان چه اسلامی چه مسیحی چه یهودی و چه مذاهب غیر توحیدی نمی‌توان یافت.»

ادامه مطلب را از دست ندهید


ادامه مطلب...
۱۰ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۹ ۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

جشن بزرگ منتظران ظهور

جشن بزرگ منتظران ظهور سه شنبه 12 خرداد مصادف با شب نیمه شعبان ساعت 18 الی 20 مقابل مسجد جامع بعثت شهرک اکباتان برگزار می گردد . در این جشن که با همکاری مسجد جامع بعثت ، شهرداری ناحیه 6 منطقه 5 و سرای محله اکباتان برگزار می گردد ، برنامه های متنوع فرهنگی و هنری با حضور گروههای متنوع انجام می شود .

۱۰ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۶ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم