پایگاه بسیج امام حسن عسکری (ع)

مسجد امام حسن عسکری (ع)-تهران-فلکه دوم صادقیه-بلوار فردوس-خیابان شهید سلیمی جهرمی جنوبی 09393047690

۱۸ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

زمینه های شکل گیری شعار " مرگ بر آمریکا "

معاونت فضای مجازی پایگاه بسیج خاتم الانبیاء (ص) شهرک اکباتان با هدف اطلاع رسانی بیشتر ، طرح اینفوگراف زمینه های شکل گیری شعار " مرگ بر آمریکا " را بازنشر کرد

۱۳ آبان ۹۴ ، ۱۴:۰۵ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

آمریکای دیروز با سفارتخانه‌اش دنبال نفوذ و کودتا بود، امروز با مذاکره

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از تسنیم: حسین شیخ‌الاسلام از دانشجویان پیرو خط امام با تبریک روز 13 آبان، گفت: 13 آبان را باید از این جهت گرامی‌بداریم که پوزه آمریکایی‌ها در آن روز به خاک مالیده شد و آمریکایی‌ها سیلی سختی از ملت و دانشجویان ایران خوردند.

ادامه مطلب...
۱۳ آبان ۹۴ ، ۱۴:۰۴ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

حضور بسیجیان در مسجد جامع بعثت اکباتان

با توجه به این امر که شرکت در نماز جماعت و حضور در مسجد در اولویت برنامه های این پایگاه بوده بر همین خصوص تلاش شده تا حداکثر نیروها در نماز جماعت و مراسم های مسجد جامع بعثت اکباتان حضور پر رنگ داشته باشند .


۱۳ آبان ۹۴ ، ۱۴:۰۳ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

هم اندیشی شورای پایگاه

جلسه شورای این پایگاه در قالب حلقه صالحین  خاص در خصوص برنامه ریزی و هدف گزاری برنامه های آتی برگزار شد و برنامه های یک ماه آینده با نظر اکثریت شورا تصویب شد .

۱۳ آبان ۹۴ ، ۱۴:۰۳ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

میقات صالحین بسیجیان شهرک اکباتان با موضوعات آموزش صحیح استفاده از فضای مجازی

جلسه میقات صالحین پایگاه بسیج خاتم الانبیاء(ص) روز یکشنبه با موضوعات آموزش صحیح استفاده از فضای مجازی ، پخش کلیپی از دفاع مقدس ، برنامه های آتی پایگاه و لزوم حفظ آمادگی همه جانبه همراه بود.

۱۳ آبان ۹۴ ، ۱۴:۰۲ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

حضور مربی نمونه و امام جماعت مسجد بعثت

سر مربی  نمونه  صالحین ناحیه قدس ( امام جماعت مسجد جامع بعثت اکباتان ) در جلسه روز یکشنبه  میقات صالحین حضور پیدا کرد و برای بسیجیان در باب اهمیت نماز اول وقت ،  نماز جماعت ، تلاوت قران کریم ،  امر به  معروف  سخنرانی کرد ..

۱۳ آبان ۹۴ ، ۱۴:۰۱ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

میقات صالحین در شهرک اکباتان

این پایگاه  روز گذشته مورخ 94/8/10 در سالن کنفرانس مسجد جامع بعثت اکباتان جلسه میقات صالحین خود را با حضور حداکثری اعضای حلقه های صالحین برگزار و فرمانده محترم این پایگاه در پیرامون موضوعات سیاسی ، فرهنگی ، دینی ، اخلاقی و هدف های پایگاه بسیج خاتم الانبیاء(ص) سخنرانی کرد . در ادامه نیز امام جماعت مسجد بعثت بعنوان سرمربی نمونه ، مطالب مهمی را در خصوص حفظ آمادگی همه جانبه بیان کرد .

گزارش دوم

۱۳ آبان ۹۴ ، ۱۴:۰۰ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

گردهمائی بسیجیان در شهرک اکباتان

بسیجیان عادی و فعال این پایگاه  در آستانه یوم الله 13آبان روز یکشنبه همزمان با نماز مغرب و عشاء در قالب حلقه های صالحین  گردهم می آیند . به گفته مسئول تربیت و آموزش پایگاه خاتم الانبیاء (ص) ، گردهمائی بسیجیان که در هر فصل انجام می شود و کلیه اعضاء شامل نیروهای عادی ، فعال و شورای فرماندهی در آن حضور دارند ، با سخنان فرمانده پایگاه آغاز و در ادامه مربی نمونه (امام جماعت مسجد بعثت) به بیان مسائل مربوطه می پردازد . در ادامه نیز درخصوص برنامه های آتی پایگاه تقسیم کار شده و از کل نیروها به صرف شام پذیرائی می گردد .


۱۳ آبان ۹۴ ، ۱۳:۵۹ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

حمله موتورسواران به خودرو حامد زمانی

پیرو حمله موتور سواران به ماشین خواننده بسیجی حامد زمانی به نقل از سایت شهید نیوز این خواننده بسیجی گفت: ساعت نزدیک 4 بود که در یکی از خیابانهای فرعی‌ خیابان  شریعتی ماشینم را پارک کردم. می‌خواستم از سوپر مارکت خرید کنم. به محض پیاده شدنم صدای ترکیدن شیشه ماشین را شنیدم. دونفر که سوار بر موتور بودند با چیزی شبیه به دیلم که اندازه خط‌کش بود، شیشه سمت شاگردِ ماشین را شکستند. شاید فکر می‌کردند کسی در ماشین هست که آن طرف را زدند

۱۳ آبان ۹۴ ، ۱۳:۵۸ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

فضای مجازی در گرداب

این روزها مباحث و حاشیه‌‌های مختلفی پیرامون تهدیدات، آسیب‌ها و فرصت‌‌های مجازی و نحوه مقابله با این عرصه مطرح می‌شود. حاشیه‌هایی که بعضا با ناآگاهی برخی رسانه‌‌های داخلی و غرض‌ورزی و سودجویی رسانه‌های خارجی پر و بال می‌گیرد. پیرامون این موضوع ذکر چند نکته ضروری است:

ادامه مطلب...
۱۳ آبان ۹۴ ، ۱۳:۵۷ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

ورزش پر نشاط فوتبال برای سومین هفته متوالی

طبق برنامه ریزی معاونت تربیت بدنی این پایگاه ، هرهفته چهارشنبه ها ورزش فوتبال در زمین چمن مصنوعی کوی بیمه برقرار میگردد و این هفته نیز با حضور پر شور اعضای حلقه صالحین برای سومین هفته متوالی انجام شد .  در این برنامه هفتگی که با هدف آموزش و آشنایی جوانان حلقه صالحین با ورزش پرنشاط فوتبال انجام می شود ، قبل از شروع بازی توسط مسئول تربیت بدنی آموزش هایی از قبیل روش های صحیح گرم کردن بدن قبل از شروع بازی ، پاسکاری با دست جهت هدف یابی یار در زمین بازی و غیره داده میشود.

۱۳ آبان ۹۴ ، ۱۳:۵۶ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

تصویب مشروط برجام

معاونت فضای مجازی پایگاه بسیج خاتم الانبیاء (ص) شهرک اکباتان با هدف اطلاع رسانی بیشتر ، طرح اینفوگراف "تصویب مشروط برجام " را بازنشر کرد

۱۳ آبان ۹۴ ، ۱۳:۵۵ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

شام غریبان در جوار مسجد جامع بعثت اکباتان

با تلاش بسیجیان پایگاه خاتم الانبیاء(ص) شام غریبان حسینی در امنیت و آرامش کامل و در جوار مسجد جامع بعثت شهرک اکباتان برگزار گردید

۱۳ آبان ۹۴ ، ۱۳:۵۴ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

جذب بسیج در ده شب محرم

معاونت نیروی انسانی این پایگاه در طول ده شب با میز جذب خود در جوار ایستگاه صلواتی مستقر و با رویی گشاده پذیرای مراجعه کنندگان جهت عضویت  در پایگاه بسیج خاتم الانبیاء (ص) بود .

۱۳ آبان ۹۴ ، ۱۳:۵۳ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

گزارش تصویری شب آخر ایستگاه صلواتی بسیجیان

پایگاه بسیج خاتم الانبیاء (ص) از شب دوم الی شب عاشورا اقدام به برپائی ایستگاه صلواتی و پذیرائی از عزاداران حسینی شهرک اکباتان همراه با پخش مداحی صوتی و تصویری نمود .


برای مشاهده تصاویر روی تصویر فوق کلیک نمائید

۰۴ آبان ۹۴ ، ۱۲:۵۳ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

گزارش تصویری حضور بسیجیان در عزاداری شهرک اکباتان

حضور نیروهای پایگاه بسیج خاتم الانبیاء (ص) در مراسم عزاداری مسجد جامع بعثت شهرک اکباتان در ایام محرم چشمگیر بود .

برای مشاهده تصاویر روی تصویر فوق کلیک نمائید
۰۴ آبان ۹۴ ، ۱۲:۵۲ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

برگزاری ایستگاه صلواتی در شب هفتم ماه محرم

با همت بسیجیان  این پایگاه در شب منتسب به کوچکترین باب الحوائج، حضرت علی اصغر ایستگاه صلواتی را برپا کردند و با شیر داغ و شیرکاکائو از اهالی شهرک اکباتان پذیرایی نمودند.


برای مشاهده تصاویر روی تصویر فوق کلیک نمائید
۰۴ آبان ۹۴ ، ۱۲:۴۹ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم

احتمال فیلترینگ تلگرام

نرم‌افزار ارتباطی تلگرام که این روزها مورد توجه و اقبال ایرانیان است، تاکنون سرویس‌های مختلفی را ارائه کرده است و شاید یکی از دلایل محبوبیت این نرم‌افزار، همین سرویس‌های متفاوت باشد.

در میان خدمات ارائه شده، امکان ساخت استیکر، ساخت ربات و امکان ایجاد کانال، حاشیه‌ساز شده است.


برای مطالعه ادامه گزارش بر روی تصویر فوق کلیک نمائید


۰۴ آبان ۹۴ ، ۱۲:۴۶ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سایبری خاتم