پایگاه بسیج امام حسن عسکری (ع)

مسجد امام حسن عسکری (ع)-تهران-فلکه دوم صادقیه-بلوار فردوس-خیابان شهید سلیمی جهرمی جنوبی 09393047690

۲۷ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

نقد و تحلیل محتوای جزء به جزء توافق ژنو زیباکلام و موشن گرافیک «آنچه دادیم، آنچه گرفتیم»

دکتر سعید زیباکلام از جمله چهره‌های دانشگاهی است که به دلیل سخنرانی‌ها و مقالات تخصصی و دقیق خود در عرصه علوم انسانی در میان دانشجویان محبوبیت فراوانی دارد. به همین دلیل، جلسه سخنرانی او در دانشگاه امام صادق(ع) درباره تحلیل توافقنامه ژنو با استقبال گسترده دانشجویان روبرو شد.

نقد در ادامه مطلب

546

این موشن گرافیک مروری بر مفاد توافق ژنو و بیانیه لوزان است و اینکه طی این توافقات در چهار زمینه ی «پایگاه های هسته ای»، «تحریم ها»، «نظارت ها» و «تحقیق و توسعه» چه چیزهایی دادیم و چه چیزهایی گرفتیم.تهیه شده توسط«مدرسه سینمایی عمار»


ادامه مطلب...
۲۹ تیر ۹۴ ، ۱۶:۲۶ ۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
سایبری خاتم

برپائی نماز عید سعید فطر در شهرک اکباتان

همزمان با روز عید سعید فطر ، نماز عید در مقابل مسجد جامع بعثت واقع در فاز یک شهرک اکباتان در ساعت 8 صبح برگزار می شود


۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۸:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سایبری خاتم

تشکر امام جماعت مسجد جامع بعثت شهرک اکباتان از بسیجیان

در پایان مراسم برپائی سفره افطاری ساده در شهرک اکباتان ، امام جماعت مسجدجامع بعثت از زحمات بسیجیان پایگاه خاتم الانبیاء(ص) تشکر و قدردانی کرد

برای مشاهده تصاویر روی تصویر فوق کلیک نمائید
۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۸:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سایبری خاتم

سومین سفره افطاری ساده در شهرک اکباتان

با تلاش بسیجیان پایگاه بسیج خاتم الانبیاء (ص) شهرک اکباتان در شب 28 ماه رمضان سفره افطاری ساده در فضای بیرونی مسجد بعثت برپا شد.

برای مشاهده تصاویر روی تصویر فوق کلیک نمائید
۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۴:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سایبری خاتم

سفره ی افطاری ساده در شهرک اکباتان /2

با تلاش بسیجیان پایگاه بسیج خاتم الانبیاء (ص) مسجد بعثت در شب 27 ماه رمضان سفره افطاری ساده در فضای بیرونی مسجد بعثت برپا شد.

برای مشاهده تصاویر روی تصویر فوق کلیک نمائید
۲۳ تیر ۹۴ ، ۲۰:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سایبری خاتم

سفره ی افطاری ساده در شهرک اکباتان

با تلاش بسیجیان پایگاه بسیج خاتم الانبیاء (ص) مسجد بعثت در شب 27 ماه رمضان سفره افطاری ساده در فضای بیرونی مسجد بعثت برپا شد.

برای مشاهده تصاویر روی تصویر فوق کلیک نمائید
۲۳ تیر ۹۴ ، ۲۰:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سایبری خاتم

دومین سفره افطاری ساده در شهرک اکباتان

این پایگاه با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (حفظه) مبنی بر برپائی سفره های افطار ساده و بدون تجملات ، سه شنبه 23 و چهارشنبه 24 در محوطه بیرونی مسجد جامع بعثت سفره افطار پهن کرده و از مومنین روزه دار و ساکنین منطقه با افطاری ساده پذیرائی می کند . شایان ذکر است این برنامه معنوی با کمک مسجد جامع بعثت و جمعی از مومنین خیر انجام می شود .

۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۰:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سایبری خاتم

جلسه ستاد شهدای شهرک اکباتان

شب گذشته جلسه ستاد شهدای شهرک اکباتان با حضور اعضا تشکیل شد . در این جلسه ضمن ارائه گزارش آخرین اقدامات انجام شده ، برنامه ریزی برای پاسداشت و ارتباط با خانواده معظم شهدا صورت گرفت که بر این اساس ارتباط گیری و اهداف این ستاد بر 4 موضوع ذیل متمرکز شد :

1- ساماندهی به اطلاعات خانواده معظم شهدای شهرک اکباتان در بانک اطلاعاتی پایگاه

2- ارسال پیامک در مناسبتهای مختلف

3- ارسال هدایای یادبود دو نوبت در سال برای خانواده معظم شهدا

4- دعوت از خانواده معظم شهدا جهت برگزاری یادواره شهدا در هفته دفاع مقدس و دهه فجر هر سال

۲۰ تیر ۹۴ ، ۲۱:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سایبری خاتم

اردوی جهادی به منطقه عمومی دشت احمد در مردادماه

بسیجیان پایگاه خاتم الانبیاء(ص) در 1 و 2 مرداد به اردوی جهادی در منطقه دشت احمد واقع در 40 کیلومتری استان قم می روند
اردوی جهادی این پایگاه 31 تیر الی 2 مرداد در منطقه دشت احمد واقع در 40 کیلومتری شهر قم برگزار می شود. در این اردو که برادران و خواهران پایگاه حضور دارند ، فعالیتهای عمرانی از قبیل ساخت و تعمیر خانه اهالی روستاهای مجاور و هنری و فرهنگی مانند دیوار نویسی و برگزاری کلاسهای هنری انجام می شود . شایان ذکر است با دعوت های صورت گرفته ، برخی مسئولین نیز در این اردو حاضر می شوند . این سومین اردوی پایگاه خاتم الانبیاء(ص) در یک سال اخیر می باشد .
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۰:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سایبری خاتم

آمریکا بمب هسته ای جدیدی را آزمایش کرد

اداره ملی امنیت هسته ای آمریکا و نیروی هوایی این کشور روز اول ژوئیه اولین آزمایش بمب هسته ای B61-12 را انجام دادند.به گزارش سایت روسی "گازتا.رو" با استناد به سایت اداره ملی امنیت هسته ای آمریکا ، این بمب بدون کلاهک از جنگنده بمب افکن "اف ـ 15 ای" در منطقه نظامی تونوپا واقع در صحرای نوادا پرتاب شد. بر اساس گزارش های رسیده، این آزمایش موفق بوده است .در نظر است تا آخر سال دو پرتاب آزمایشی دیگر نیز انجام شود تا بر اساس نتایج حاصله درباره تکمیل بمب هسته ای جدید تصمیم گیری شود.لازم به ذکر است که آمریکا و گروه 5+1 در حال مذاکره با ایران در راستای به رسمیت شناختن حقوق ایران در زمینه ی استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای هستند.

۲۰ تیر ۹۴ ، ۰۲:۱۴ ۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
Cyber Basiji

کره شمالی از ایران درخواست کمک فوری کرد

سفیر کره شمالی در ایران در دیدار با رئیس‌ جمعیت هلال احمر، درخواست اضطراری نخست‌ وزیر کره شمالی برای کمک به دولت و مردم این کشور را مطرح کرده است.

امیر محسن ضیایی، رئیس جمعیت هلال احمر ایران در پاسخ گفته است که "تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا پس از بررسی این موضوع، هر اندازه برای ما مقدور باشد، کمک کنیم."

سفیر کره شمالی در ایران گفته است که کشورش "به دلیل تحریم‌های وضع شده، با مشکلات بسیاری در بخش اقتصادی، به خصوص تامین مواد غذایی" رو‌به‌رو است.

سفیر کره شمالی گفته است که کشورش از ایران درخواست کرده تا "هر اندازه که در توان دارد" به کره شمالی کمک کند.

طی هفته‌های اخیر شماری از رسانه‌های بین‌المللی از خشکسالی گسترده در کره شمالی خبر دادند.

خبرگزاری رسمی کره شمالی گفته است این خشکسالی طی یکصد سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

این خشکسالی باعث کمبود مواد غذایی در کره شمالی شده است.

کره شمالی در سال‌های میانی تا پایانی دهه نود میلادی نیز دچار خشکسالی شد که در نتیجه قحطی ناشی از آن، هزاران نفر در این کشور جان خود را از دست دادند.

زید رعد حسین، کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد به سی‌ان‌ان گفته است که جامعه جهانی باید به کره شمالی در این شرایط سخت کمک کند.


۲۰ تیر ۹۴ ، ۰۱:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Cyber Basiji

آمریکایی ها طی ده سال مکالمات تلفنی صدراعظم آلمان را شنود می کردند

سازمان بین المللی افشاگر"ویکی لیکس" دیروز مجموعه تازه ای از اسناد درباره فعالیت آژانس امنیت ملی آمریکا را منتشر کرد.

طبق این اسناد، سرویس های اطلاعاتی آمریکا مکالمات تلفنی دستکم آنگلا مرکل، گرهارد شرودر و هلموت کهل، سه صدراعظم آخر آلمان را شنود می کردند و 56 شماره تلفن متعلق به مقامات دولت فدرال آلمان و همچنین دها تلفن اطرافیان آنگلا مرکل، صدراعظم فعلی آلمان در فهرست تلفن های تحت شنود آمریکایی قرار داشتند.

به گزارش "ویکی لیکس"، آژانس امنیت ملی آمریکا در مجوع 125 شماره تلفن متعلق به مقامات عالی رتبه آلمان را شنود می کرد. طبق اسناد منتشره آمریکتایی ها این کار را "با انگیزه های سیاسی و اقتصادی" انجام می دادند.


۲۰ تیر ۹۴ ، ۰۱:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Cyber Basiji

یوروجاست: جنگجویان داعش با قایق های مهاجران وارد اروپا می شوند


سازمان قضایی اتحادیه اروپا موسوم به یوروجاست (Eurojust) تایید کرد که قاچاقچیان انسان با استفاده از قایق های حامل مهاجران، جنگجویان داعش را به کشورهای اروپایی می رسانند.


میشل کونینکس، رییس یکی از کمیته های یوروجاست گفت: "اطلاعاتی که ما در اختیار گرفته ایم حاکی از اینکه در بعضی اوقات از قایق های مهاجران برای قاچاق جنگجویان وابسته به داعش به کشورهای اروپایی استفاده می شود، بسیار نگران کننده است ".
کونینکس با اشاره به این که این اطلاعات از دادستان های اتحادیه اروپا و تنها در رابطه با داعش به دست آمده است، تاکید کرد: "البته گروه های شبه نظامی دیگری چون جبهه النصره، بوکو حرام و الشباب وجود دارند اما ما هنوز تنها از فعالیت داعش در این زمینه باخبر شده ایم".
وی افزود: "این یک مساله بسیار جدی است و ما باید فوری آن را حل کنیم".
گروه افراطی " دولت اسلامی" موسوم به داعش که اراضی پهناوری از قلمروی سوریه و عراق را به تصرف خود در آورده و تشکیل خلافت اسلامی در مناطق تحت کنترل خود را علام کرد،. یکی از بزرگترین معضلات فعلی در دنیا به شمار می رود. این گروه تروریستی در حال گسترش فعالیت خود به دیگر کشور ها بویژه لیبی، مصر ، افغانستان، یمن، تونس و نیجریه است و در دیگر نقاط جهان از جمله کشور های اروپایی نیز عملیات تروریستی اجرا می کند،.


۱۹ تیر ۹۴ ، ۲۳:۱۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Cyber Basiji

مراسم احیاء شب 23 رمضان در شهرک اکباتان

مراسم احیاء و شب زنده داری شب 23 ماه مبارک رمضان با حضور جمع کثیری از اهالی شهرک اکباتان و اعضای پایگاه بسیج خاتم الانبیاء(ص) در مسجد جامع بعثت برگزار شد.
مراسم احیاء شب 23 رمضان در شهرک اکباتان
برای مشاهده تصاویر روی تصویر فوق کلیک نمائید
۱۹ تیر ۹۴ ، ۱۱:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سایبری خاتم

مراسم احیاء شب 23 رمضان

همزمان با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، مراسم شب زنده داری و احیای لیالی قدر با حضور مداحان اهل بیت عصمت و طهارت و جمعی از اهالی شهرک اکباتان و اعضای پایگاه در محل مسجد جامع بعثت شهرک اکباتان...
۱۹ تیر ۹۴ ، ۱۱:۳۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سایبری خاتم

خواننده حماسی و محبوب ایرانی تبار در اسرائیل کنسرت داد!

شب دوشنبه این هفته یعنی 6 ژوئیه 2015 سامی یوسف، خواننده ایرانی‌تبار ساکن بریتانیا در شهر ناصره فلسطین اشغالی کنسرتی عمومی را به مناسبت ماه رمضان اجرا کرد. در این کنسرت که به دعوت شهرداری این شهر برگزار شده بود جمعیت کثیری از بین عرب‌های ساکن این شهر که بیش از 60 درصد جمعیت آن را تشکیل می‌دهند، هم حضور داشتند. مردمی که عموماً به عنوان متحدان عربی رژیم اشغالگر قدس مشهور شده‌اند.


ادامه مطلب...
۱۸ تیر ۹۴ ، ۰۰:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سایبری خاتم

مراسم احیاء شب 21 رمضان در شهرک اکباتان

مراسم احیاء و شب زنده داری شب 21 ماه مبارک رمضان با حضور اهالی شهرک اکباتان و اعضای پایگاه بسیج خاتم الانبیاء(ص) در مسجد جامع بعثت برگزار شد.

برای مشاهده تصاویر روی تصویر فوق کلیک نمائید
۱۷ تیر ۹۴ ، ۲۲:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سایبری خاتم

برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت علی (ع) در شهرک اکباتان

مراسم عزاداری شهادت امیرالمومنین امام علی (ع) باحضور جمع کثیری از اهالی شهرک اکباتان در مسجد جامع بعث برگزار شد.

برای مشاهده تصاویر روی تصویر فوق کلیک نمائید
۱۷ تیر ۹۴ ، ۲۲:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سایبری خاتم

مراسم احیاء شب 21 رمضان

مراسم شب زنده داری و احیای لیالی قدر با حضور مداحان اهل بیت عصمت و طهارت و جمعی از اهالی شهرک اکباتان و اعضای پایگاه در محل مسجد جامع بعثت شهرک اکباتان برگزار شد.

    
۱۷ تیر ۹۴ ، ۲۲:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سایبری خاتم

سفره افطار در مسجد جامع بعثت

همزمان با شروع لیالی قدر سفره افطار در مسجد جامع بعثت شهرک اکباتان برپا شد و تا پایان ماه مبارک رمضان برقرار خواهد بود

برای مشاهده تصاویر روی تصویر فوق کلیک نمائید
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۷:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سایبری خاتم